Значення столу

Меблі в ресторані – один з найважливіших факторів. Стіл тут – не просто стіл, а дещо більше. Він вибирається не лише за матеріалом чи дизайном, але і за висотою та розташуванням ніжок, розміром стільниці. До того ж, тут кожен сантиметр є важливим. І це не педантизм, а нагальна необхідність, перевірена на практиці. Так, наприклад, на розмір стільниці столу для відвідувачів впливає кулінарна концепція закладу та посуд. Якщо місцеві тарілки більше схожі на блюда та роздільні дошки, то ширина столу на двох повинна починатися від 80 см, а на чотирьох від 1,2 метра.

В закладах фаст-фуду, невеликих кафе, де позицій в меню небагато й немає гарячих страв, столики можуть бути й меншими. Але вони не повинні бути зовсім крихітними. Ширина 40 см – це мінімум, нижче якого не можна опускатися. Що стосується ніжок, то найбільш невдалий варіант – стандартний тип – чотири ніжки по кутах стільниці. Дизайнери попереджають, що поєднання такого столу з м’яким кріслом спричинить чимало незручностей для клієнта, коли він сідатиме за стіл. Оптимальний варіант ресторанного столу – коли ніжки кріпляться по центру стільниці.

Інша сильна залежність ресторанних меблів – від концепції закладу, його класу й типу обслуговування. Якщо мова йде про заклад швидкого харчування, з надшвидкою прохідністю, то меблі повинні допомагати вирішувати ці завдання й не затримувати відвідувачів своїми м’якими подушками, зручними спинками і підлікотниками. Інакше, комфортно влаштувавшись, клієнт з бутербродом та філіжанкою кави, зависне і просидить тут більше стандартних 30 хвилин. А в цьому вже не буде нічого хорошого для закладу. Адже він займатиме місце в той час, як іншому відвідувачу доведеться їсти свій гамбургер, стоячи. Тому наступного разу він швидше за все піде в інший фаст-фуд.

Меблі в ресторанах

Функції, які виконують меблі в закладах з алкоголем та офіціантами – кардинально інші. Тут нам навпаки потрібно затримати відвідувача на якомога більше часу. Оптимально, якщо він замовить ще один келих вина, горнятко кави, десерт. Саме тому все те, що не вітається в фаст-фуді – ідеально пасуватиме ресторану. Так що вам доведеться розщедритись на диванні подушки, крісла з м’якими підлікотниками та високими спинками. До речі, підлікотники не повинні бути великими та високими, щоб гості не чіплялися за них своєю задницею, сідаючи за стіл. Cлід зупинитися на текстильній оббивці, вона набагато приємніша тілу, аніж холодний офісний шкірзамінник. Диван має бути на 8-10 см довшим за стіл, щоб клієнту було психологічно комфортно на ньому сидіти, без відчуття падіння з краю.

Барна стійка як центр тяжіння

В ресторанної барної стійки (лінії роздачі, вітрини, прилавка) є свої стандарти організації. Вони були винайдені вже досить давно. Головне тут нічого не навигадувати. Основні стандарти барної стійки:

1) Вона має бути розташована прямо навпроти входу, в зоні прямої видимості, щоб «підпрацьовувати» промовистою вітриною. В ресторанах, де з розташуванням барної стійки напартачили, доводиться вдаватися до послуг хостес – усміхнених дівчат, які зустрічають відвідувачів біля входу та проводжають до барної стійки чи за столики.

2) дворівнева конструкція: гостьова та службова стільниці. Гостьова має бути завжди вищою службової на 30-40 см. Це на неї відвідувачі спираються ліктями, за нею випивають чи навіть з’їдають своє замовлення. Поверхню стільниці зазвичай роблять з приємного, натурального матеріалу. Найкращий варіант – деревина дуба. Службова стільниця – суто для бармена. Це його робоча зона, з мийкою, посудом, дрібним професійний інструментом. Якщо на гостьовій стільниці готується їжа – суші, піца, то її роблять з більш зносостійкого матеріалу – штучного каменю, пластику, нержавіючої сталі. Й висота такої стійки трішки нижча стандарту – близько одного метра, щоб клієнти з залу могли насолоджуватися процесом приготування кулінарних шедеврів.

Інтер’єрні родзинки:

Кожному ресторану потрібні в декорі інтер’єру елементи, які будуть привертати увагу клієнта. Ними може бути все що завгодно: химерні квіти в віконних ящиках чи естампи в вінтажних рамах або ж опудало ведмедя при вході, фігурки симпатичних котиків, які можна побачити то тут, то там у всіляких модифікаціях. З найбільш вдалими ідеями та предметами відвідувачі робитимуть селфі та показуватимуть фото друзям та знайомим і викладатимуть ці світлини в соцмережі. Так ви матимете безкоштовну рекламу, яка приверне увагу потенційних клієнтів.

Спеціалісти називають п’ять основних елементів, які допоможуть подарувати Вашому закладу душу та наділять його оригінальним стилем:
Світильники – тут слід робити ставку на якісні авторські роботи;
Настінні та стелеві накладні елементи – вони 100-відсотково запам’ятаютьcя клієнтам;
Фрески, трафарети, малюнки, написи на стінах, підлозі, стелі. Вони здатні скерувати сприйняття відвідувачів в потрібне русло;
Особливі меблі, з незвичними елементами, які гіпнотизують відвідувачів;
Авторські елементи декору – навісні, накладні.

Чим більше таких оригінальних деталей в інтер’єрі закладу, тим більше гачків пам’яті, які осядуть в пам’яті його клієнтів. Однак не варто втрачати почуття міри. Тут головне якість: елементи мають бути по-справжньому високохудожніми, оригінальними, дизайнерськими та повинні пасувати ресторану за стилем та напрямом.

Більше цікавого чтива знайдете тут

А якщо Ви хочете зробити дизайн інтер’єрів чи проект будинку у Львові, чи в будь-якому куточку України, ми можемо Вам з цим допомогти.